Časté dotazy

časte otazky2

Je zboží na www.chlapisko.cz originální?

Deklarujeme, že veškeré zboží které prodáváme je originální a pochází z kolekcí uplynulých sezón.

Jak mám postupovat při objednání zboží přes www.chlapisko.cz?

Zboží na www.chlapisko.cz můžete objednat klasicky přes nákupní košík, nebo v případě že máte s tímto způsobem nějaké potíže, můžete nás kontaktovat na telefonním čísle 735 539 425 a udělat telefonickou objednávku. Po dokončení objednávky od nás obdržíte potvrzující e-mail se souhrnem Vaší objednávky.

Co dělat, když si nejsem jistý s výběrem správné velikosti zboží?

Snažíme se, aby byl pro Vás výběr správné velikosti co nejjednoduchší, proto najdete u každého produktu velikostní tabulku nebo doporučení jednotlivých velikosti pro různou výšku a váhu. V případě že si nejste jistí s výběrem správné velikosti, můžete nás kontaktovat a my Vám s výběrem velikosti rádi poradíme.

Jaké jsou možnosti platby za objednané zboží?

Za zboží můžete zaplatit klasickou dobírkou, kde můžete pohodlně zaplatit až při převzetí zboží od kurýra, ať už platební kartou, nebo v hotovosti. Další možností je platba bankovním převodem.

Kdy mohu očekávat doručení objednaného zboží?

Zboží máme obvykle na interním skladu a celý proces od kompletace objednávky až po balení a odeslání trvá obvykle 1-3 dnů. V případě že by Vámi objednané zboží nebylo skladem, ihned Vás kontaktujeme a nabídneme Vám náhradní řešení i informace o novém dodání zboží.

Jakým způsobem bude zboží doručeno?

Zboží zasíláme výhradně přes GLS kurýra, který Vám zboží pohodlně doručí až k Vám domů nebo do kanceláře. Z našich dlouholetých zkušeností se nám tento způsob dopravy osvědčil jak nejpohodlnější a nejspolehlivejší pro naše zákazníky, proto nabízíme pouze tento způsob dopravy.

Jaká je cena poštovného?

CZ

Objednávky do 1600Kč - poštovné 89Kč

Objednávky nad 1600Kč - poštovné zdarma

SK

Objednávky do 70€ - poštovné 3,9€

Objednávky nad 70€ - poštovné zdarma

Jak reklamovat zakoupené zboží?

Stalo se Vám něco s oblečením, nebo jste našli nějakou výrobní vadu na zakoupených produktech? I to se může stát a Vy máte právo na reklamaci zboží. K Vaší reklamací budeme přistupovat s maximální obezřetností a péčí. Všichni zákazníci kteří u nás zboží zakoupili, mají možnost zboží do 30 dnů vrátit a to bez udání důvodu.

Jak postupovat při reklamaci?

1. Stáhněte si náš formulář na reklamaci zboží zde: reklamační formulář

2. Formulář vyplňte a zašlete nám ho spolu se zbožím v balíku nebo elektronicky na adresu info@chlapisko.cz, abychom se uměli rychle zorientovat a mohli Vám tak zboží vyměnit nebo poslat peníze zpět v co nejkratší možné době.

3. Balíček se zbožím nám zašlete na adresu www.chlapisko.cz, Areál Ynot, Hořanská 516, 289 14 Poříčany.

4. Váš balíček budeme očekávat a jakmile k nám dorazí, informujeme Vás sms zprávou, abyste měli jistotu, že Vaše zásilka dorazila v pořádku a že Vaši žádost již vyřizujeme. Nejpozději do 14 dnů, ale obvykle do 2-3 pracovních dnů Vám zašleme nové zboží pro výměnu, nebo Vám zašleme peníze na Váš bankovní účet, který jste uvedli ve formuláři.

Mohu zakoupené zboží vrátit, nebo vyměnit za jinou velikost?

Přišlo Vám objednané zboží, ale nesedí Vám velikost, nebo se zbožím prostě nejste spokojeni? Víme jaký je to pocit, když Vám přijde zboží ze kterého nemáte radost, proto postupujeme stejně rychle při vrácení zboží, jako při jeho odeslání. Chceme abyste byli spokojeni nejen s námi, ale i se zbožím. Někdy se stane, že Vám prostě nesedne velikost nebo barva daného produktu a proto jsme připraveni poradit Vám při výměně zboží. Všichni zákazníci kteří u nás zboží zakoupili, mají možnost zboží do 30 dnů vrátit a to bez udání důvodu.

Jak postupovat při výměně zboží?

1. Stáhněte si náš formulář na výměnu/vrácení zboží zde:

Reklamační formulář

2. Formulář vyplňte a zašlete nám ho spolu se zbožím v balíku nebo e-mailem na adresu info@modina.cz, abychom se uměli rychle zorientovat a mohli Vám tak zboží vyměnit nebo poslat peníze zpět v co nejkratší možné době.

3. Balíček se zbožím nám zašlete na adresu www.chlapisko.cz, Areál Ynot, Hořanská 516, 289 14 Poříčany.

4. Váš balíček budeme očekávat a jakmile k nám dorazí, informujeme Vás sms zprávou, abyste měli jistotu, že Vaše zásilka dorazila v pořádku a že Vaši žádost již vyřizujeme. Nejpozději do 14 dnů, ale obvykle do 2-3 pracovních dnů Vám zašleme nové zboží pro výměnu, nebo Vám zašleme peníze na Váš bankovní účet, který jste uvedli ve formuláři.

Kdy zboží obdržím, pokud nyní objednám?